ID369 - aktualizováno 10.09.2014 v 11:46:17

Hlášení o problému tisku záhlaví a zápatí u jehličkových tiskáren

Je možné, že při tisku z našeho programu se objevují se různá hlášení o problémech při tisku záhlaví nebo zápatí apod. Nejlépe je obměnit Vaší tiskárnu za inkoustovou nebo laserovou. Přesto zkuste ale v ovladači v menu Vašeho operačního systému Windows Nastavení - Tiskárny - pravé tlačítko myši na dané tiskárně - Vlastnosti zrušit tisk záhlaví nebo zápatí, případně zmenšit plochu netisknutelné oblasti. Pokud tuto funkci stávající ovladač nepodporuje, zkuste vybrat z Windows jiný, který bude s danou tiskárnou spolupracovat a tuto funkci bude mít.

Každý počítačový program se vyvíjí obrovským tempem a i když jsou stránky podpory průběžně kontrolovány a pečlivě aktualizovány, může se stát, že bez Vaší pomoci nebudeme tak rychlí, jak si Vy, uživatelé programu EKONOM zasloužíte. Objevíte-li proto, že návod již zcela neodpovídá skutečnosti, klikněte prosím velmi jednoduše a bezpracně zde. Dovolujeme si Vás upozornit, že tímto způsobem ale není možné jakkoliv komunikovat s podporou programu EKONOM.
Copyright proEkonom s.r.o. 2006-2025 & Elisoft s.r.o. All rights reserved.©